Baza wiedzy.

Mamy mnóstwo wiedzy i chcemy się nią dzielić! Wszystko to, co powinieneś wiedzieć o kadrach i płacach.

E-teczki kadrowe – 6 korzyści dla Twojego działu HR

E-teczki kadrowe – 6 korzyści dla Twojego działu HR

E-teczki kadrowe pomagają przejąć kontrolę nad dokumentacją pracowniczą. Nad dokumentami w wersji elektronicznej o wiele łatwiej zapanować niż nad ich papierową wersją. Wpływają nie tylko na komfort pracy, ale przede wszystkim na efektywność działu kadrowo-płacowego. W jaki sposób? Wyjaśniliśmy tę kwestię na portalu INFOR. Sprawdź, jakie korzyści e-teczki kadrowe przyniosą Twojej firmie.

E-teczki kadrowe – 6 korzyści dla działu kadr i płac

E-teczki kadrowe to sposób na ład i porządek w dokumentacji pracowniczej. Digitalizacja działu kadrowo-płacowego przynosi szereg korzyści, znacząco wpływając na wydajność procesów HR. Elektroniczne teczki kadrowe to rozwiązanie, na które decyduje się coraz więcej firm, a te, które już je wdrożyły nie wyobrażają sobie powrotu do papierowych wersji. Dlaczego?

E-teczki kadrowe – 6 korzyści:

  1. Obniżenie kosztów prowadzenia dokumentacji pracowniczej.
  2. Oszczędność czasu.
  3. Stały dostęp do danych.
  4. Wszystkie dokumenty w jednym miejscu.
  5. Bezpieczne przechowywanie danych zgodnie z przepisami.
  6. Automatyzacja procesów kadrowo-płacowych.

Na czym polegają te udogodnienia i oszczędności? Jakie funkcje oprogramowania HR przyczyniają się do zwiększenia efektywności? Wyjaśniamy na portalu INFOR.

E-teczki kadrowe – dlaczego warto?

E-teczki kadrowe w systemie kadrowo-płacowym iPersonel

Elektroniczne teczki kadrowe to jeden z modułów oprogramowania kadrowo-płacowego iPersonel. Zapewniają kompletną dokumentację w jednym miejscu. Nasi programiści, niczym najlepsi dekoratorzy zadbali, by jej wnętrze było w pełni funkcjonalne. Jej aranżacja sprawi, że szybko zaaklimatyzujesz się. 😉

Umów się na prezentację i poznaj więcej szczegółów.

A jeśli przed rozmową chcesz zapoznać się z większą ilością materiałów na temat e-teczek, nie ma sprawy. Przygotowaliśmy je dla Ciebie poniżej.

Elektroniczne teczki pracowników (e-akta) – przegląd produktu

Feng shui w Twojej dokumentacji kadrowej, czyli jak urządzić wnętrze e-teczki

E-teczka pracownika. Dlaczego warto wdrożyć ją w firmie?

Masz pytania? Napisz.

Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie pytania i rozwiejemy Twoje wątpliwości.

Przydzielimy Ci także dedykowanego opiekuna, z którym omówisz potrzeby i wymagania swojej firmy.

W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w Polityce Cookies.

Rozumiem