Skip to main content

E-TECZKI

Elektroniczne teczki pracowników to innowacyjne rozwiązanie, które pozwala firmom efektywnie zarządzać dokumentacją pracowniczą, jednocześnie dbając o środowisko naturalne.

Raz na zawsze skończ z papierowymi dokumentami!

Funkcje modułu

E-teczki pozwalają Ci uzyskać szybki dostęp do wszystkich dokumentów pracowniczych. Możesz w nich przechowywać tysiące dokumentów,a w dowolnej chwili skorzystać z jednego z nich. Porzuć papierowe wersje i obniż koszty prowadzenia dokumentacji w Twojej firmie.

Dzięki przejściu na formę elektroniczną, eliminujemy potrzebę wydruku i przechowywania papierowych dokumentów, co przyczynia się do redukcji zużycia papieru i zmniejszenia śladu węglowego firmy.

Obsługa dokumentów kadrowych Obsługa dokumentów kadrowych
Nieograniczona dostępność Nieograniczona dostępność
Automatyczne zarządzanie dokumentami Automatyczne
zarządzanie dokumentami

Obsługa dokumentów
kadrowych

Raz na zawsze skończ z papierowymi dokumentami! Elektroniczne teczki pracowników istnieją po to, by łatwiej było Ci przechowywać, wyszukiwać
i udostępniać dokumenty kadrowe wszystkim,  którzy powinni mieć do nich dostęp.

Nieograniczona dostępność

W elektronicznych teczkach możesz przechowywać tysiące dokumentów, a odnalezienie tych, których potrzebujesz  w danym momencie, zajmie chwilę. Niezależnie od tego kiedy i jaki dokument dodasz – zawsze będzie on na swoim miejscu. Zawsze dostępny. Zawsze pod ręką. Zawsze gotowy do użycia.

Automatyczne zarządzanie
dokumentami

Skorzystaj z wydzielonych części teczek oraz automatycznej numeracji – i przekonaj się – jak skutecznie można zarządzać dokumentami.  Bądź pewny, że Twoja dokumentacja jest  zawsze kompletna i uporządkowana.

Umów się na darmową
prezentację systemu

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszego oprogramowania kadrowo-płacowego iPersonel? Masz wątpliwości, czy program HR sprosta Twoim wymaganiom?

Zostaw kontakt, a odezwiemy się, by rozwiać Twoje wątpliwości.