Umowa SERVICE LEVEL AGREEMENT dla usług kadrowo-płacowych w chmurze (SLA), która w dosłownym tłumaczeniu oznacza UMOWA DOTYCZĄCA POZIOMU USŁUG, to umowa, która zapewnia świadczenie usług między dostawcą a klientem. Jest ona zarówno gwarancją, jak i zabezpieczeniem, ponieważ szczegółowo opisuje oferowane usługi oraz ich zakres.
Idealnie sprawdza się ona dla usług kadrowo-płacowych w chmurze w razie potencjalnych usterek związanych z branżą IT. Wówczas zobowiązuje ona do niemalże natychmiastowej reakcji i rozwiązania problemu przez dostawcę.
Umowa SERVICE LEVEL AGREEMENT dla usług kadrowo-płacowych w chmurze – najważniejsze elementy
Co powinna zawierać umowa SERVICE LEVEL AGREEMENT dla usług kadrowo-płacowych w chmurze? Kluczowe jest zawarcie w umowie najważniejszych elementów, aby odpowiednio zabezpieczyć się przed ewentualnymi nieprawidłowościami.
- Czas reakcji i rozwiązania problemu
- Zakres świadczonych usług
- Procedura zgłaszania problemów
- Zasady monitorowania i raportowania świadczonych usług
- Kary za niedotrzymanie warunków umowy SLA
Umowa SERVICE LEVEL AGREEMENT – zalety
Umowa SERVICE LEVEL AGREEMENT dla usług kadrowo-płacowych w chmurze posiada wiele zalet. Najważniejsze z nich to:
- zapewnienie świadczenia usług między dostawcą a klientem,
- stanowi gwarancję i zabezpieczenie dla klienta w przypadku nieprawidłowości wynikających ze strony dostawcy,
- zobowiązuje do natychmiastowej reakcji i rozwiązania problemu przez dostawcę.
Więcej informacji znajdziesz na portalu kadry.infor.pl:
Umowa SLA – usługi w chmurze – Infor.pl
Zachęcamy również do zapoznania się z treścią naszych pozostałych artykułów. Ich pełną listę znajdziesz poniżej:
Eksperci iPersonel.
System kadrowo-płacowy iPersonel
Dzięki naszemu systemowi możesz zrealizować każde zadanie z zakresu kadr i płac. Dbamy o komfort naszych użytkowników, dlatego istnieje możliwość dostosowania ustawień programu do indywidualnych potrzeb.
W każdej sytuacji możesz liczyć na nasz zespół. Zaufaj Nam. Postaw na system kadrowo-płacowy iPersonel.