Zanim podejmiesz decyzję o wdrożeniu oprogramowania kadrowo-płacowego…
Po analizie tego, o co nas najczęściej pytacie przed wdrożeniem systemu, doszliśmy do wniosku, że pytania o oprogramowanie kadrowo-płacowe powtarzają się. Wybraliśmy te, które powtarzają się najczęściej. Komora losowania była pusta, nastąpiło zwolnienie blokady i bach – oto 5 pytań.
Oprogramowanie kadrowo-płacowe. 5 pytań do producenta
- Czy można importować dane z poprzedniego programu kadrowo-płacowego?
Oczywiście, że tak. Pożegnaliśmy już papierową dokumentację, to i czas pożegnać ręczne przepisywanie danych. Możesz importować do systemu dowolne pliki z arkuszy Excela i sprawić, że Twoje dane będą kompletne. Żadnej cenzury z naszej strony. Moglibyśmy rozwiesić transparent: wolność danych! Ale RODO mogłoby mieć odmienne zdanie… 😊
Z nami możesz kontynuować historię zatrudnienia swoich pracowników, a także rejestrację ich czasu pracy. Nasze oprogramowanie kadrowo-płacowe jest otwarte na współpracę z systemami zewnętrznymi, więc bez problemów zadziała z Twoim systemem RCP. Integracji zawsze mówimy: Tak.
Więcej informacji, znajdziesz w części: Importy danych. - Ile trwa wdrożenie systemu kadrowo-płacowego?
Na to pytanie nie ma uniwersalnej odpowiedzi. Ale gdy już będziemy wiedzieć, jakich funkcji potrzebujesz i jak dużą firmę reprezentujesz – z chęcią przedstawimy Ci swoje rozwiązania z uwzględnieniem przewidywanego harmonogramu prac.
Mamy wypracowane metody wdrożenia, które zakładają zwinne podejście. Pewnie zastanawiasz się skąd w takim razie nacisk na słowo ,,wypracowane” skoro są ,,zwinne”? Otóż, nic nam się nie pomyliło. Wiemy, że każda firma to inne potrzeby i priorytety, dlatego stosujemy indywidualne podejście do każdego z Was. I to jest metoda.
Więcej o etapach i metodach wdrożeniowych znajdziesz w części: Usługi wdrożeniowe. - Na jakie wsparcie techniczne można liczyć podczas korzystania z systemu?
Dedykowany opiekun. To istota odpowiedzi na to pytanie – w tych dwóch słowach. Już na etapie przedwdrożeniowym otrzymujesz dedykowanego opiekuna, któremu zgłaszasz wszystkie swoje potrzeby. A po wdrożeniu – możesz zgłaszać mu wszelkie uwagi czy chęci rozbudowy systemu o nowe funkcje. Możesz się z nim kontaktować telefonicznie, mailowo, zdalnie czy nawet bezpośrednio – do wyboru. To nie żaden robot czy kolejny konsultant, który odbiera Twoje zgłoszenie, bo akurat dzisiaj wypada jego zmiana. To Twój stały partner, na którego – w razie potrzeby – zawsze możesz liczyć. - Czy możecie dodać nową funkcją w razie wystąpienia takiej potrzeby?
Oczywiście, że tak! I zrobimy to z przyjemnością. Powiedz nam tylko czego potrzebujesz, a my zajmiemy się resztą. W naszym biurze zapanuje wówczas ogólne poruszenie i powszechny zapał do pracy. Staniemy w szeregu zmotywowani, zwarci i gotowi do działania!
W naszym menu znajdziesz nie tylko wypunktowane pozycje, ale i te ze specjalnej karty ,,na życzenie klienta”. A więc co podać? 😉 - Czy można przetestować oprogramowanie kadrowo-płacowe?
Naturalnie, możesz uzyskać dostęp do wersji demonstracyjnej.
Wcześniej jednak zalecamy bezpośrednie lub zdalne prezentacje. Spotkania to nie tylko możliwość pokazania naszego oprogramowania kadrowo-płacowego, ale także okazja do wypicia wspólnej kawy. A przy kawie, ustalimy działania, które pozwolą maksymalnie usprawnić pracę działu kadr i płac w Twojej firmie. W skrócie: przyjemne z pożytecznym, tak jak obsługa naszego systemu kadrowo-płacowego iPersonel.
Kto pyta nie błądzi
Jeśli masz więcej pytań – śmiało napisz lub sięgnij po telefon.
Wiesz, że jesteś już dwa kroki od tego, żeby się zakochać? iPersonel najpierw oczaruje Cię na pierwszym spotkaniu, a potem to już miłość od pierwszego kliknięcia. 😊 Dlatego zróbmy krok pierwszy i umówmy się!
Kiedy możemy Ci przedstawić Twojego przyszłego partnera do działań w kadrach i płacach?
Umówmy prezentację systemu iPersonel.